w3c

w3c

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

1. Jak dobrać felgi pasujące do mojego samochodu?

Najłatwiejszym i najszybszym sposobem jest skorzystanie z konfiguratorów felg producentów. Wystarczy, że wybierzesz markę, model oraz rocznik swojego pojazdu, a system automatycznie wskaże Ci felgi, które są z nim w 100% kompatybilne. Otrzymujesz gwarancję idealnego dopasowania, bez konieczności znajomości parametrów technicznych, takich jak ET czy rozstaw śrub.

Jeśli nie wiesz jeszcze jakie felgi Cię interesują, możesz skorzystać z naszego wewnętrznego konfiguratora. Opiera się on na podstawowych parametrach i nie daje 100% pewności dopasowania montażowego do Twojego auta, ale jest to idealne narzędzie do wstępnego przefiltrowania felg aluminiowych które mogą pasować montażowo do Twojego samochodu.


2. Jakie formy płatności akceptujecie?

  • Tradycyjny przelew bankowy – udostępniamy trzy konta: ING, mBank i Paribas. Jesi nie masz konta w żadnym z tych banków. Wpłać na konto ING.

  • Płatność za pobraniem – płacisz kurierowi przy odbiorze. Pamiętaj, że ta opcja wiąże się z dodatkową opłatą +100 zł i może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Nie jest to polecana przez nas forma, ponieważ felgi zazwyczaj muszą przyjechać najpierw do nas byśmy nakleili własny list przewozowy z kwotą pobrania, a dopiero potem odsyłamy do Ciebie. Przy przedpłacie na konto felgi otrzymasz bezpośrednio z magazynu producenta/dostawcy.

  • BLIK na numer telefonu 501 167 187– z uwagi na limity transakcji (zazwyczaj do 1000 zł), ta metoda jest zazwyczaj używana do opłacenia pojedynczej felgi.

Nie posiadamy płatności poprzez szybkie systemy typu PayU czy Przelewy24, ani zakupów ratalnych, aby nie doliczać klientom dodatkowych prowizji i oferować najniższe ceny.


3. Jaki jest koszt i czas dostawy?

Koszt dostawy naliczany jest automatycznie w koszyku.

  • Zamówienia kompletne (4 felgi): Wysyłka jest bezpłatna jeśli płacisz przelewem. Opłata za pobranie wynosi +100 zł.

  • Zakup pojedynczych sztuk: Do ceny doliczamy 30 zł za przesyłkę.

Czas dostawy: Zazwyczaj wysyłamy felgi w ciągu 1-2 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W przypadku sprowadzania felg na specjalne zamówienie, termin dostawy może wynieść do 14 dni. Szczegółowy czas realizacji dla danego rozmiaru podajemy w jego opisie.


4. Czy mogę odebrać felgi osobiście?

Tak, oferujemy taką możliwość. Nasze felgi znajdują się na wielu magazynach w kraju i za granicą, dlatego nie prowadzimy sprzedaży "od ręki" i konieczny jest wcześniejszy kontakt w celu umówienia terminu odbioru.


5. Co jeśli felgi uszkodzą się w transporcie?

Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone. Koniecznie sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera (GLS, UPS) lub bezpośrednio po dostawie (kurier DPD). Jeśli stwierdzisz uszkodzenie, spisz z nim protokół szkody. Jest to podstawa do reklamacji, a my natychmiast wyślemy Ci nowy produkt. Więcej informacji znajdziesz na podstronie "Uszkodzenie przesyłki".


6. Czy w komplecie jest zestaw montażowy?

Tak. Do kompletu felg dołączamy bezpłatnie odpowiedni zestaw montażowy (śruby lub nakrętki, pierścienie centrujące), jeśli jest on wymagany do prawidłowego montażu. W niektórych przypadkach felgi montuje się za pomocą fabrycznych śrub/nakrętek pojazdu.


7. Jakie są u Was ceny felg i czy oferujecie rabaty?

Wszystkie ceny w naszym sklepie to ceny brutto za jedną sztukę produktu i są widoczne na stronie przy każdym rozmiarze. Dbamy o to, aby dzięki naszym relacjom z dostawcami oferować jedne z najniższych cen na rynku. Z tego względu nie ma już przestrzeni do udzielania dodatkowych upustów cenowych.


8. Czy oferowane felgi są oryginalne?

Tak. Wszystkie felgi w naszej ofercie pochodzą bezpośrednio od renomowanych producentów lub ich autoryzowanych dystrybutorów. Gwarantujemy, że każdy produkt jest w 100% oryginalny, nowy i wolny od wad.


9. Jaki jest okres i co obejmuje gwarancja?

Wszystkie alufelgi objęte są co najmniej 24-miesięczną gwarancją producenta. Gwarancja dotyczy wad materiałowych i produkcyjnych, natomiast nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku montażu, uderzeń czy niewłaściwego użytkowania. Wiele felg ma wydłużony okres gwarancyjny, co jest zaznaczone w zakładce "szczegóły produktu" przy każdym modelu.


10. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie. Zamówienia przyjmujemy zarówno przez koszyk na stronie, jak i drogą mailową lub telefoniczną, bez konieczności zakładania konta.


11. Czy felgi, które mnie interesują, są dostępne?

Ze względu na ogromny wybór modeli i rozmiarów oraz fizyczną lokalizację danego rozmiaru, status dostępności produktu i przybliżony czas realizacji podajemy w tabeli przy każdym rozmiarze felgi. Ostateczną dostępność potwierdzamy maksymalnie na drugi dzień roboczy po złożeniu zamówienia.


12. Jakie są formy wysyłki?

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich (najczęściej DPD). Towar dostępny na magazynie wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia, jeśli zamówienie wpłynęło do nas do godziny 12:00. W przypadku felg sprowadzanych z zagranicy czas realizacji może się wydłużyć do 8 dni roboczych (wysyłka z Niemiec) lub do 2-3 tygodni (głównie felgi z Włoch).


13. Czy dekielki będą z logo producenta samochodu?

Nie, dekielki dostarczane w komplecie z felgami mają logo producenta felgi. Nie posiadamy zamiennych dekielków z logo auta. Proszę mieć na względzie, że loga są znakami zastrzeżonymi. Legalnie można je nabyć tylko u autoryzowanego przedstawiciela danego koncernu motoryzacyjnego.


14. Czy macie w sprzedaży same dekielki do felg/śruby/pierścienie centrujące?

Nie posiadamy w sprzedaży żadnych akcesoriów. Jest to sprzedaż wysyłkowa. Dekielki, śruby, pierścienie centrujące znajdują się tylko i wyłącznie w komplecie z felgami. Nie ma możliwości dokupienia ich oddzielnie.


15. Dlaczego nie widzę cen?

Ceny wszystkich oferowanych przez nas felg są ogólnodostępne. Jeśli nie widzisz ich na stronie, mogą istnieć dwa powody:

1. Kliknij w zdjęcie interesującego Cię modelu na liście produktów lub wybierz opcję „Sprawdź szczegóły” po najechaniu kursorem na zdjęcie danej felgi.
Każdy model posiada zazwyczaj od kilku do nawet kilkudziesięciu wersji rozmiarowych, a ceny prezentowane są w formie tabeli z rozmiarami.

2. Druga przyczyna może wynikać z zastosowania zbyt wielu filtrów powyżej tabeli z rozmiarami. W takim przypadku wybrana kombinacja parametrów może nie istnieć.
Odznacz część filtrów — zazwyczaj wystarczy wybrać jedynie średnicę i rozstaw śrub, aby znaleźć interesujący rozmiar.

16. Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia dostawy.
Prosimy jednak o przemyślane zakupy, ponieważ alufelgi sprowadzane są na indywidualne zamówienie.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości – skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu, chętnie doradzimy.

Zwrot zostanie przyjęty wyłącznie w przypadku odesłania kompletnego produktu, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, poza standardowym sprawdzeniem towaru w celu zapoznania się z jego cechami i funkcjonalnością.
Towar nie może posiadać żadnych uszkodzeń, zarysowań ani śladów montażu.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: