Sklep felgido.pl należący do firmy Integro Adam Wojciechowski prowadzi sprzedaż internetową opon, felg i innych akcesoriów samochodowych. Sprzedaż swoim zasięgiem obejmuje wyłącznie terytorium Polski. Oferujemy produkty fabrycznie nowe, pełnowartościowe, z pełną gwarancją producencką.
UWAGA! Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 "Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport", za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji. My ze swej strony zapewniamy, że oferowane przez nas opony nie przekraczają 18 miesięcy od daty ich produkcji. Nie dotyczy to wyjątkowych sytuacji gdy sprzedaż opon starszych jak 18 miesięcy zostanie wcześniej uzgodniona z Klientem.
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Oferta produktowa
Katalog produktów zamieszczony na naszej stronie prezentuje pełną ofertę producencką. Ze względu na duże ilości oferowanego asortymentu oraz dynamiczne zmiany stanów magazynowych nie gwarantujemy pełnej dostępności oferowanych produktów w nieograniczonych ilościach i o każdym czasie. Oznaczenia dostępności towaru prezentowane na stronach sklepu felgido.pl mogą zawierać nieaktualne dane. W celu upewnienia się, że interesujący Państwa asortyment jest dostępny prosimy o kontakt e-mailowy (sklep@felgido.pl) bądź telefoniczny z działem obsługi klienta ( tel. 501167187).
Pomimo dołożenia wszelkich starań, nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt z handlowcem.
Czas realizacji i zamówień
Przewidywany czas realizacji zamówień dotyczących asortymentu dostępnego na magazynie wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Nie dotyczy to okresów wzmożonego ruchu (marzec/kwiecień, październik/listopad), w których to czas realizacji może się wydłużać do 5 dni roboczych. Wdrożony przez naszą firmę system zarządzania zapewnia Państwu sprawną realizację zamówień, bez zbędnych opóźnień. O postępach w obsłudze zamówień są Państwo informowani na bieżąco drogą e-mailową bądź telefonicznie. Produkt dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej i na warunkach obowiązujących u danego przewoźnika. Standardowy termin dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.
Ceny produktów
Ceny zamieszczone na naszych stronach internetowych są cenami aktualnymi oraz zawierają wszelkie należne podatki. W przypadku wycofywania produktu z oferty lub zmian w ofercie, w systemie informatycznym mogą pojawiać się błędy objawiające się najczęściej w postaci cen 0 lub 1 zł. Błędy takie wykluczają skuteczne zawarcie umowy sprzedaży.
Koszty i warunki dostawy
Co do reguły koszty przesyłki pokrywa kupujący. Koszt przesyłki kurierskiej jednej paczki wynosi 24 zł. Pobranie 100 zł. W przypadku zakupu kompletów* opon lub/i felg koszty transportu standardową przesyłką kurierską przejmuje sklep Felgido.pl. Za wybrane przez klienta niestandardowe warunki doręczenia przesyłek firma kurierska pobiera dodatkowe opłaty:
- doręczenie w dni powszednie do godz. 10:00 +35PLN
- doręczenie w sobotę +40 PLN
Standardowa usługa kurierska przewiduje dostawę przesyłki do klienta na drugi dzień roboczy od jej nadania i dostarczenie w godzinach 9.00 - 16.00. W celu uzyskania informacji o losie przesyłki istnieje możliwość skontaktowania się z firmą kurierską w Państwa miejscowości i uzyskanie bliższych informacji o godzinie dostarczenia przesyłki poprzez podanie numerów listów przewozowych wysyłanych do Państwa standardowo przez nasz sklep drogą e-mailową. Numer infolinii firmy kurierskiej DPD: 22 577-55-55
Możliwy jest także odbiór osobisty w oddziale firmy kurierskiej po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
*komplet opon lub felg rozumiany jest jako cztery identyczne sztuki danego produktu.
Składanie zamówień
Podstawową formą składania zamówień w naszym sklepie jest wypełnienie przez klienta formularza zamówienia dostępnego po wybraniu opcji „kup” w wirtualnym koszyku. Jest to najwygodniejsza i najszybsza forma składania zamówień. Do poprawnej realizacji zamówienia niezbędne jest podanie przez kupującego prawdziwych danych kontaktowych. Brak prawidłowych danych może uniemożliwiać realizację Zamówienia.
Zamówienia przyjmujemy również za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dyspozycji telefonicznej.
Automatycznie wygenerowane w systemie potwierdzenie złożenia zamówienia nie jest równoznaczne z potwierdzeniem jego realizacji. O etapach postępowania z zamówieniem będą Państwo informowani na bieżąco.
Złożenie zamówienia w sklepie www.felgido.pl oznacza zaakceptowanie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
Płatność
Preferowaną przez felgido.pl formą płatności jest przedpłata na wybrane konto bankowe. Mają Państwo do wyboru 3 konta naszej firmy: Raiffeisen, mBank oraz ING.
Numer konta do wpłaty otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia. Zamówienie zostanie podjęte do realizacji z chwilą zaksięgowania wymaganej kwoty na koncie.
Mogą Państwo wnieść opłatę za zamawiany towar za pobraniem, czyli przekazując należność kurierowi przy odbiorze przesyłki. W tym przypadku jest naliczana dodatkowa opłata.
zwrot towaru
Jeżeli zakupiony produkt nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, towar może zostać zwrócony w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że produkt nie był używany (np. montaż opon) poza standardowymi czynnościami sprawdzającymi, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Towar wraz z oryginałem faktury (jeśli została wystawiona w formie papierowej) należy odesłać na adres sklepu Felgido lub na adres wskazanego przez nas magazynu. Do przesyłki należy dołączyć informację o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta, na które mają zostać przesłane pieniądze. Formularz zwrotu można pobrać tutaj. Koszty wysyłki w obie strony pokrywa klient. Zwrot towaru należy uzgodnić z działem handlowym sklepu przed dokonaniem wysyłki, w innym wypadku przesyłka nie zostanie odebrana przez naszych pracowników.
jakość towaru
Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy w stanie idealnym, bez wad jawnych i ukrytych. Klient odbierając towar od przewoźnika w momencie potwierdzenia odbioru własnoręcznym podpisem potwierdza, iż nie wnosi zastrzeżeń do stanu przesyłki. Określenie momentu powstania ewentualnej wady fizycznej jest istotne do skutecznego dochodzenia roszczenia. Odbiorca przesyłki ma prawo rozpakować oraz sprawdzić zawartość i stan przesyłki kurierskiej przed pokwitowaniem odbioru i przekazaniu kurierowi zapłaty za towar. W razie jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki prosimy o spisanie z przewoźnikiem protokołu szkody. Protokół spisany po fakcie (po dniu doręczenia przesyłki) nie potwierdza, iż towar został uszkodzony w transporcie, a nie już po przekazaniu go nabywcy. Daty odbioru przesyłki oraz spisania protokołu muszą być takie same. Jeśli protokół szkody zostanie spisany prawidłowo, reklamację w DPD składa Sprzedający, a Klient otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient może również odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Powinien w tym przypadku poinformować o tym fakcie sprzedającego w możliwie najkrótszym czasie.
Odpowiedzialność za przypadkowe zaginięcie lub przypadkowe pogorszenie jakości towarów w czasie transportu do momentu ich wydania Klientowi, ponosi Sprzedający.
zgodność towaru z umową
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nasza firma jako sprzedający obowiązana jest do zapewnienia zgodności Towarów z umową. Niezgodność towaru z umową jest pojęciem szerokim i obejmuje nie tylko wady fabryczne, ale też brak właściwości, cech określonych w umowie, braku zgodności z opisem, wzorem czy próbką.". Towar jest niezgodny z umową, gdy nie nadaje się do celu, do jakiego jest zwykle używany, oraz właściwości towaru nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Ustalenie, czy niezgodność towaru z umową istniała w chwili zakupu, jest bardzo istotne, gdyż sprzedawca nie odpowiada za nią, gdy powstała z winy nabywcy.
Dowód zakupu i gwarancja
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon, który zostanie wysłana klientowi drogą elektroniczną lub na życzenie wysłana pocztą.
Do zakupionego u nas towaru nie są wystawiane karty gwarancyjne. Czas okresu gwarancyjnego ustalany przez każdego producenta rozpoczyna się od daty sprzedaży zawartej na dowodzie zakupu/fakturze VAT.
Ochrona danych osobowych
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie przez firmę Integro Adam Wojciechowski danych osobowych podanych w formularzu zamówienia i na stronie rejestracyjnej www.felgido.pl, zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 27.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z roku 1997 z późn. zm), w celach, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 3 (jeśli jest to niezbędne dla wykonania umowy) i art. 23 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 23 ust. 4 pkt 1 i pkt 2 tej ustawy (jeśli jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów felgido.pl). Państwa dane są przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia i przekazywane wyłącznie firmie realizującej dostawę zamówionego towaru.
2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klienta zgodnie z ustawą wymienioną w ust. 1. Kupującemu natomiast przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe, poprawiania oraz do żądania zaprzestania ich wykorzystywania przez felgido.pl. Zbiór danych osobowych został zgłoszony do Głównego Inspektora Danych Osobowych (numer dokumentu 34988/2014).
Dane firmy:
Integro Adam Wojciechowski
Zalewskiego 7/13
20-492 Lublin
NIP 716 240 82 90
REGON 061447096