Wybór odpowiednich felg do czerwonego samochodu to decyzja, która może znacząco wpłynąć na jego wygląd i charakter. Felgi są jednym z kluczowych elementów estetycznych pojazdu, dlatego warto poświęcić im szczególną uwagę.
Przekłamanie licznika w zależności od rozmiaru kół jest częstym problemem, gdy decydujemy się na zmianę opon lub felg. Dzieje się tak dlatego, że prędkościomierz opiera swoje obliczenia na liczbie obrotów koła, zakładając fabrycznie określony rozmiar opony.
Felgi przelotowe i nieprzelotowe różnią się przede wszystkim konstrukcją otworu centralnego. Poznaj kluczowe informacje na temat tych dwóch typów felg
Zobacz 15 ciekawostek na temat opon i felg aluminiowych, z którymi mogłeś się nie zetknąć, a mogą Cię zainteresować. Cały przekrój wiedzy od początków motoryzacji
System TPMS (Tire Pressure Monitoring System / system monitorowania ciśnienia w oponach) to układ monitorujący ciśnienie w oponach pojazdu, którego celem jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa i optymalizacji zużycia paliwa.
Czy warto kupić alufelgi marki RC Design? Co sądzą o nich kierowcy, którzy mieli już okazję jeździć na tych kołach? Alufelgi RC Design są cenione za ciekawe, sportowe wzornictwo i trwałość, która nie zmienia się przez lata eksploatacji. Szczególnie te bardziej sportowe modele są polecane internautom poruszającym tematy jakie felgi wybrać do posiadanego samochodu.
Brock to dobrze znany na naszym rynku producent felg aluminiowych z Niemiec. Bardzo szeroka oferta modeli sprawia, że są często w centrum zainteresowania nabywców nowych felg,. A co o alufelgach Brock sądzą ich użytkownicy?
Czy warto kupić felgi Ronal? Dzięki dużej rozpoznawalności marki Ronal można znaleźć mnóstwo opinii o felgach tego producenta. W tym artykule zebraliśmy dla Was najczęściej pojawiające się informacje w tym zakresie.
Felgi aluminiowe uznanych producentów to produkty wysokiej jakości, które przechodzą zawsze szereg szczegółowych testów i kontroli. W szczególności producenci felg, którzy zaopatrują marki samochodów premium
Każdy spotkał się w ten czy inny sposób z instrukcją mówiącą, że po wymianie kół należy skontrolować dokręcenie śrub najpóźniej po przejechaniu 50-100 kilometrów. Dlaczego warto przestrzegać tej zasady?