Czy zastanawialiście się kiedyś jak to się dzieje, że ze stopu metalu w postaci masy o nieokreślonym kształcie powstaje rzecz, która w tak elegancki, a nie rzadko wręcz ekstrawagancki sposób upiększa nasze auto, dodając mu blasku i oryginalnego charakteru?
Możemy spotkać się z sytuacją, gdy stalowe śruby, którymi zamocowano nasze felgi aluminiowe stawiają opór przy próbie odkręcenia uniemożliwiający nawet wykonanie tej operacji. Co zrobić w takim przypadku?
Jak w każdej dziedzinie życia i przemysłu obserwujemy różnego rodzaju trendy. W przypadku felg aluminiowych zmieniają się upodobania związane z kształtem ramion, czy kolorystyką
Na pierwszy rzut oka osiągnięcie mniejszej wagi felgi aluminiowej związane może być z koniecznością zmniejszenia ilości użytego materiału kosztem wytrzymałości i trwałości takiej obręczy. Na szczęście nie jest to jedyny sposób
Tuning to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego „dostrajanie”. Dostrajanie polegające na ulepszaniu podzespołów samochodu, jak również na poprawianiu jego wyglądu.
Rosnąca powszechność i popularność felg aluminiowych powoduje, że kierowcy coraz częściej rezygnują z zestawu typu felga stalowa plus kołpak. Dobór aluminiowych kół nie jest jednak zadaniem łatwym.
Czasem wjechanie w dużą wyrwę w nawierzchni jezdni lub z dużą prędkością na wysoki krawężnik wystarczy, by koło w naszym samochodzie wymagało ponownego wyważenia.
W poszukiwaniu nowych sposobów produkcji felg nie chodzi tyle o ograniczanie kosztów produkcji co o możliwość uzyskiwania niepowtarzalnych kształtów, redukcję masy i zwiększanie ich trwałości.
Producenci aut w walce o klienta prześcigają się montowanymi w pojazdach nowinkami technicznymi, bogactwem wyposażenia zwiększającego komfort i oryginalną stylistyką. Wiedzą też doskonale jak znaczący wpływ na wygląd zewnętrzny pojazdu mają felgi aluminiowe.
Nic nie poprawia wyglądu auta jak piękne felgi aluminiowe (lub chromowane, jeśli grubość naszego portfela na to pozwala). Nic nie psuje efektu wizualnego samochodu tak jak brudne i zaniedbane felgi.