Jeśli felgi nie są w żaden sposób uszkodzone, a jedynie posiadają rysy i otarcia można pokusić się o ich samodzielną regenerację.
Jeśli ktoś posiada zadbany, klasyczny samochód potrzebuje również adekwatnych felg, które będą oddawały ducha tamtych czasów. Zapraszam na przegląd modeli felg aluminiowych wyprodukowanych z myślą o klasyce motoryzacji.
Niemcy słyną nie tylko z produkcji wysokiej jakości felg aluminiowych, mają również bardzo rygorystyczne przepisy odnośnie ich użytkowania.
Tanie odmiany felg aluminiowych są koniem pociągowym sprzedaży wielu znanych i cenionych producentów. Każdy producent ma w swojej ofercie linię felg stworzonych dla mniej wymagających klientów.
Jazda po dziurach jest nie tylko niekomfortowa, ale jej skutkiem może być zniszczenie samochodu. Najbardziej narażone na uszkodzenia są elementy zawieszenia.
Słysząc hasło "włókno węglowe" najczęściej na myśl przychodzi nam niezwykle trwały materiał. Producenci felg samochodowych poszukując nowych metod produkcji nie mogli nie skorzystać z możliwości jakie daje ten materiał.
Postanowiliśmy przerobić oryginalne felgi aluminiowe od Citroena. Trafiły na 'warsztat' ze względu na to, że mają bardzo klasyczny / pospolity, pięcioramienny design.
Felgi aluminiowe jako element koła przyjmują na siebie wszelkie nieczystości jak pył z klocków hamulcowych, sadzę i osad ze ścierających się opon, piach, sól drogową w okresie zimy, smołę i wiele innych. Mycie felg aluminiowych, wbrew pozorom nie jest taką prostą czynnością.
Kupując nowe felgi aluminiowe otrzymujemy zazwyczaj w komplecie zestaw montażowy zawierający śruby/nakrętki i pierścienie centrujące. A co, jeśli nabędziemy felgi z 'drugiej ręki' i o elementy montażowe musimy zadbać sami?
VariFit to patent wprowadzony przez koncern Tiger Sports Wheels, producenta takich marek jak TSW oraz TSR. Jest to system pływających otworów montażowych umożliwiających montaż jednej felgi na piasty samochodów posiadających różne rozstawy śrub.